Veelgestelde vragen

Kijk eerst of je vraag hier tussen zit.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten op al onze producten zijn gratis.

Welke betaalmethodes ondersteunen jullie?

Checo.nl ondersteunt:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Samsung Pay
  • Microsoft Pay
  • Creditkaart (Visa & Mastercard)

Alle betalingen zijn versleuteld met SSL en HTTPS2. Wij hebben nooit toegang tot jouw betaalgegevens.

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

Om jouw prijs laag te houden kan het zijn dat een bestelling tot 24 werkdagen na bestelling op de mat valt.

Nog steeds niet ontvangen na deze periode? Stuur ons dan een bericht met je ordernummer.

Hoe veilig is het bestellen? Zijn mijn gegevens beschermd?

Onze website werkt volledig op SSL en HTTPS2, zo kan niemand meekijken op de verbinding tussen jij en onze website. Wij kunnen nooit je betaalgegevens zien, zoals creditkaartnummers. Jouw gedeelde gegevens worden nooit doorverkocht aan derden.

Krijg ik een bon van mijn bestelling?

Ja, deze ontvang je op de email die je invult bij het bestellen. Niet ontvangen? Kijk dan in de ‘promotie’ tab in Gmail en in je spambox. Stuur ons anders een bericht.

Is mijn bestelling al onderweg?

Na het plaatsen van je bestelling kan het maximaal 48 uur duren voordat je een melding krijgt met je tracking code. Je bestelde producten zullen eerder worden verzonden, maar het tracking systeem werkt niet real-time en kan daardoor vertraagd werken.

Zit je vraag er niet bij? Gebruik dan dit formulier.





Wij proberen je vraag altijd binnen een werkdag te beantwoorden.